חלקי חילוף פרארי (Ferrari)- מה כדאי שתדעו?

פרארי הינה מכונית ספורט יוקרתית איטלקית הנחשבת כיום לאחד מסמלי הסטטוס המובהקים של החברה המערבית. אם הנכם אוהדים מושבעים של פורמולה 1 , הנכם בוודאי מודעים לכך, כי לחברת פרארי יש קבוצה משלה (סקודריה פרארי) המייצגת אותה במרוץ. על מנת לתחזק מכונית זו לאורך זמן יש צורך להשיג חלקי חילוף פרארי (Ferrari) מקוריים שאינם מיוצרים במדינת ישראל. 

מכונית הפרארי יכולה להגיע ביותר מ- 130 דגמים שונים, כאשר כל דגם הינו ייחודי ובעל חלפים נדירים המאפיינים את הדגם הספציפי. לכן, כאשר יש צורך בחלקי חילוף עבור הפרארי שלכם, חשוב להבין מהו הדגם הנמצא ברשותכם, לאתר את חלקי החילוף הדרושים, למצוא אותם בקטלוג ולייבא אותם לארץ.

חלפי פרארי מקוריים

למעשה מדובר בחלפים שהינם חלקי חילוף פרארי (Ferrari) המגיעים מהיצרן. 

רמת האיכות של חלפים אלה הינה גבוהה ביותר. בנוסף, החלפים הללו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינה טכנית ויחזיקו מעמד לאורך זמן. חלקי החילוף לרכב היוקרה המקוריים מתאימים לפרארי שלכם באופן מושלם, דבר שיסייע לכם להפיק את המקסימום ממכונית היוקרה שברשותכם. 

המומחים שלנו ב- ALEF EXPRESS  יסייעו לכם במציאת החלפים המקוריים הנדרשים למודל הפרארי שלכם, וייבאו אותם עבורכם במחיר הטוב ביותר בשוק.

חלפי פרארי יד שנייה

במקרה זה מדובר בחלפים שיוצרו בין השנים 1930-2015. חלפים אלה נועדו עבור אלה שידם אינה משגת לרכוש חלפים מקוריים. אופציה זו נחשבת לאלטרנטיבה טובה ואף עדיפה על רכישת חלפים שאינם מקוריים. קיימת תעשייה שלמה העוסקת בפירוק מכוניות פרארי שיצאו מכלל שימוש, דבר המאפשר לעשות שימוש בחלפים הנותרים לאחר הפירוק לטובת הדגמים הנמצאים עדיין על הכביש. חלקי חילוף פרארי (Ferrari)  אלה כוללים חלפים עבור המנוע, ספייסרים לגלגלים, חלקי קרבון ועוד. הנציגים של ALEF EXPRESS משקיעים את מיטב המאמצים על מנת להשיג עבור הלקוחות שלנו את החלפים האיכותיים ביותר. אנו לא מתפשרים על איכות החלפים ומקפידים על תווי תקן בינלאומיים.

חלקי חילוף פרארי (Ferrari)  במדינת ישראל

במדינת ישראל נצפית עלייה ברכישת דגמי פרארי בשנים האחרונות. לפי נתונים מסוימים, רק בעשור האחרון הוכפל מספר המכירות השנתי של דגמי הפרארי. משמעות הדבר היא, כי הצורך בחלקי חילוף עבור דגמי הפרארי השונים נמצא גם הוא במגמת עלייה מתמדת.  ALEF EXPRESS הינה חברה וותיקה הידועה במוניטין ארוך השנים שלה בקרב לקוחותיה ואנו מחוייבים להשיג עבורכם חלקי חילוף פרארי (Ferrari)  שיענו על הצרכים של רכב היוקרה שלכם ויעמדו בתקציב שלכם.

 

שאלות תשובות בנושא חלקי חילוף פרארי (Ferrari)

מומלץ לרכוש חלפים עבור רכבי פרארי אך ורק דרך היצרן או הסוכנויות המתמחות בכך. באופן זה, תוכלו להיות בטוחים שהנכם רוכשים חלקי חילוף איכותיים עבור הפרארי שלכם, בין אם מקוריים או משומשים. ALEF EXPRESS מספקת חלקי חילוף איכותיים עבור כל דגמי הפרארי העומדים בתווי התקן הבינלאומיים. לכן, הלקוחות שלנו יכולים תמיד להיות רגועים  שבדגם הפרארי  שלהם מותקנים החלפים המתאימים ביותר.

קיימת חשיבות רבה לאיכות של חלקי החילוף המותקנים ברכבי הפרארי. במידה והחלפים אינם איכותיים, הם עלולים לגרום נזק לרכב הפרארי, בין השאר למנוע שלו ולפעילותו השוטפת. הרצון לחסוך על חלקי חילוף איכותיים עלול לחזור כבומרנג אל בעל הרכב. זאת יש לקחת בחשבון בעת רכישה של רכב פרארי.

התשובה הקצרה היא תלוי. יש לבדוק כל מקרה לגופו. קיימים מודלים של פרארי הדורשים התקנה של חלפים נדירים.

   ALEF EXPRESS מייבאת את חלקי החילוף עבור דגמי הפרארי מהספקים המובילים בתחום חלקי החילוף שלרוב ממוקמים בגרמניה.