חלקי חילוף לרכב אמריקאי – מענה על 4 שאלות חשובות ביותר

מגיע לכם מזל טוב! עמלתם קשה ופינקתם את עצמכם עם רכב יוקרתי אמריקאי. אלא שפה הסיפור שלנו לא נגמר,  הוא רק מתחיל. כאשר רוכשים רכב יוקרה, יש לזכור, כי מדובר במוצר הדורש תחזוקה שוטפת, ולכן בחירת חלקי חילוף לרכב אמריקאי צריכה להתבצע בקפידה. 

לא פעם, קיים הצורך בהחלפת חלק כלשהו, ואין אפשרות להסתפק בחלפים פשוטים, אלא יש צורך לרכוש חלקי חילוף לרכב אמריקאי, המיועדים לרכב היוקרה הנמצא ברשותכם. תעשיית חלקי החילוף לרכבי יוקרה לפורשה או למרצדס או לכל רכב יוקרה אחר, הינה עולם בפני עצמו עם חוקים משלו. 

אחת הבעיות הגדולות בתחום זה בארץ היא העובדה, כי לרוב יש לייבא את חלקי החילוף מחו"ל, דבר העלול להיות כרוך בעמלות ומיסים בסדרי גודל של מאות או אף אלפי אחוזים. כל זאת, מתוך התעלמות מוחלטת ממחיר הרכב העכשווי והשנתון אליו הוא משתייך. 

סוגיה נוספת ולא פחות חשובה היא הידע והמומחיות הדרושים על מנת לאתר את החלפים המתאימים, העשויים להיות נדירים. לכן, מאוד חשוב להכיר ולבטוח בסוכנות או בחברה איתן אתם עובדים. מקצועיות החברה תתבטא בידע נרחב בתחום כמו גם ביכולת שלה להתמודד עם הביורוקרטיה הקשורה לייבוא.

חלקי חילוף לרכב אמריקאי יד ראשונה או יד שנייה?

אחד הדברים הראשונים אותם יש לברר בבואכם לרכוש רכב יוקרה חדש או מיד שנייה הוא האם תוכלו להשיג עבורו חלקי חילוף לרכב אמריקאי, כאשר תזדקקו להם.

הדבר הינו קריטי במיוחד כאשר מדובר ברכב יוקרה מיד שנייה. משמעות הדבר היא שהסיכוי שתזדקקו לחלפים כלשהם בעתיד הנראה לעין עולה בצורה ניכרת.

המומחים שלנו ב- ALEF EXPRESS  מבינים את החשיבות של מתן שירות מקצועי ומיומן, ולכן עומדים תמיד לרשותכם כדי לספק לכם פתרונות אופטימליים במחירים שפויים עבור רכב היוקרה שלכם.

אמריקן דרים

אם הנכם חולמים לרכוש רכב יוקרה אמריקאי, כדאי שתדעו, כי במידה ותצטרכו בשלב כלשהו חלקי חילוף לרכב יוקרה, ייתכן ותיתקלו בבעייה. הסיבה לכך, נעוצה בעובדה, כי מדובר בשוק בעל נתח קטן יחסית לכן לא תמיד פשוט להשיג חלפים מקוריים או איכותיים. אם בכל זאת תצליחו במשימה, יש לקחת בחשבון, כי תאלצו לשלם על כך מחיר פרימיום, ואולי אף מחיר פרימיום פלוס. הנציגים של ALEF EXPRESS משקיעים את מיטב המאמצים על מנת להשיג עבור הלקוחות שלנו את החלפים האיכותיים ביותר. אנו לא מתפשרים על איכות החלפים ומקפידים על תווי תקן בינלאומיים.

חלקי חילוף לרכב יוקרה– מקוריים או משומשים?

חלפים מקוריים הינם חלקי חילוף, אותם מייצר היצרן של הרכב. אין ספק, כי מדובר באופציה האופטימלית ביותר מכיוון שדווקא חלפים מקוריים מתאימים בצורה הטובה ביותר לרכב היוקרה. כאשר רוכשים חלפים מקוריים, ניתן לדעת בוודאות, כי הם לא יזיקו בשום מצב לרכב שלכם.

במידה ותשאלו לדעתו של איש מקצוע, תקבלו המלצה גורפת באשר לרכישת חלפים מקוריים.

החיסרון היחיד הוא העלות הגבוהה כאשר המחיר עלול להיות גבוה יותר באופן משמעותי יחסית לחלפים שאינם מקוריים.

חלפים משומשים עשויים להיות אלטרנטיבה שפויה יותר מבחינה כלכלית בבואנו לתקן רכב יוקרה. מצד אחד, כיום קיימת אפשרות להשיג חלפים משומשים איכותיים שיוכלו לבצע את תפקידם מבלי לקרוע את הכיס.

כמובן, יש צורך במשנה זהירות מכיוון שכמו בכל תחום, קיימת תעשייה פורחת של זיופים.

 ALEF EXPRESS הינה חברה וותיקה בעלת מוניטין ארוך שנים ואנו מחוייבים להשיג עבורכם חלקי חילוף לרכב יוקרה שיענו על הצרכים של הרכב שלכם ויעמדו בתקציב שלכם.

שאלות תשובות בנושא חלקי חילוף לרכב אמריקאי

מומלץ לרכוש חלפים לרכב יוקרה אך ורק בסוכנויות המתמחות בכך. באופן זה, תוכלו להיות בטוחים שהנכם רוכשים חלפים איכותיים, בין אם מקוריים או משומשים. ALEF EXPRESS מספקת חלקי חילוף איכותיים העומדים בתווי התקן הבינלאומיים. לכן, הלקוחות שלנו יכולים תמיד לדעת, כי ברכב היוקרה שלהם מותקנים החלפים המתאימים ביותר.

קיימת חשיבות רבה לאיכות של החלפים המותקנים ברכבי היוקרה. במידה והחלפים אינם איכותיים, הם עלולים לגרום נזק לרכב היוקרה, בין השאר למנוע שלו ולפעילותו השוטפת. הרצון לחסוך על חלקי חילוף עלול להתהפך על בעל הרכב. יש לקחת זאת בחשבון בעת רכישה של רכב יוקרה.

התשובה הקצרה היא לא. יש לבדוק כל מקרה לגופו. קיימים רכבים הדורשים חלפים מקוריים בלבד.

במקרה ומחליטים לרכוש רכב יוקרה אמריקאי, יש לקחת בחשבון, כי ייתכן ויתעורר קושי מסויים להשיג חלפים מקוריים או איכותיים, מכיוון ששוק רכבי היוקרה האמריקאיים בישראל הינו מצומצם יחסית.