דברים שתרצו לדעת על חלקי חילוף בנטלי

בנטלי היא יצירת פאר בריטית נוספת המאחדת בתוכה מנוע עוצמתי ומראה מרשים שלא ישאירו אתכם אדישים. בין אם יש ברשותכם דגם S, מכונית קונספט או דגם מולסאן מבית בנטלי, הנכם הבעלים המאושרים של רכב יוקרה בריטי. 

בתור רכב שנמנה על קטגוריה זו, בנטלי דורש חלקי חילוף בנטלי (Bentley)  איכותיים על מנת שיוכל לשרת את אדוניו כהלכה. קיימים דגמים רבים של בנטלי הדורשים חלקי חילוף מקוריים הדורשים ייבוא מחו"ל. 

לכל דגם של בנטלי יש סטרוקטורה ייחודית וחלקי חילוף מיוחדים המאפיינים את הדגם המסוים. לכן, כאשר הנכם זקוקים לחלקי חילוף עבור הבנטלי שלכם, חשוב להבין מהו הדגם הנמצא ברשותכם, לאתר את חלקי החילוף הדרושים, למצוא אותם בקטלוג ולייבא אותם במהירות וביעילות לישראל.

 

חלפים FIRST HAND עבור הבנטלי

למעשה מדובר בחלפים שהינם חלקי חילוף בנטלי (Bentley) המגיעים ישירות מהיצרן לצרכן. רמת האיכות של חלפים אלה נחשבת לטובה ביותר. בנוסף, החלפים הללו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינה טכנית ויחזיקו מעמד לאורך זמן. חלקי החילוף המקוריים מתאימים לבנטלי כמו סיר למכסה, דבר שישמור על שלמותו של רכב היוקרה שלכם ויסייע לכם להפיק את המקסימום מהמכונית שברשותכם.

המומחים שלנו ב- ALEF EXPRESS  יסייעו לכם במציאת החלפים המקוריים הנדרשים לדגם הבנטלי שלכם, וייבאו אותם עבורכם במחיר המשתלם ביותר בשוק.

חלפים SECOND HAND עבור הבנטלי

במקרה זה מדובר בחלפים שעברו תהליכי חידוש לאחר השימוש הראשוני.

חלפים אלה נועדו לתת מענה  לאנשים  שאינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש חלפים מקוריים חדשים. אופציה זו נחשבת לחלופה טובה ואף עדיפה על רכישת חלפים שאינם מקוריים. 

קיימת תעשייה שלמה העוסקת בפירוק מכוניות שאינן נמצאות יותר בשימוש, דבר המאפשר לעשות שימוש בחלפים הנותרים לאחר הפירוק לטובת הדגמים הנמצאים עדיין על הכביש, כמו שקיימת תעשייה שלמה של תוספים ושדרוגים של רכבי יוקרהשאפשר דרכה לשדרג את כל רכבי היוקרה שיש ברשותכם.

חלקי חילוף בנטלי (Bentley)  אלה כוללים חלפים שונים עבור המנוע, ג'אנטים, ליפים קדמיים ואחוריים ועוד. 

הנציגים של ALEF EXPRESS משקיעים את מיטב המאמצים על מנת להשיג עבור הלקוחות שלנו את החלפים תוך התעקשות על איכות חסרת תקדים. אנו לא מתפשרים על איכות החלפים ומקפידים על תווי תקן בינלאומיים.

חלקי חילוף בנטלי Bentley בגווני כחול-לבן

גם בישראל ניתן לראות רכבי בנטלי על כבישי הארץ. בשנת 2019 לבדה נרשמה רכישה של 24 מכוניות בנטלי חדשות . הדבר מעיד על כך, כי קיים צורך אמיתי בחלקי חילוף עבור דגמי הבנטלי השונים.  ALEF EXPRESS הינה חברה וותיקה הידועה במוניטין ארוך השנים שלה בקרב לקוחותיה ואנו מחוייבים להשיג עבורכם חלקי חילוף בנטלי (Bentley) שיענו על הצרכים של רכב היוקרה שלכם ויעמדו בתקציב שקבעתם לעצמם.

שאלות תשובות בנושא חלקי חילוף בנטלי

מומלץ לרכוש חלפים עבור רכבי בנטלי אך ורק דרך היצרן או החברות המתמחות בכך. באופן זה, תוכלו להיות בטוחים שהנכם רוכשים חלקי חילוף איכותיים עבור רכב היוקרה שלכם, בין אם מקוריים או משומשים. ALEF EXPRESS מספקת חלקי חילוף איכותיים עבור כל דגמי הבנטלי העומדים בתווי התקן הבינלאומיים. לכן, הלקוחות שלנו יכולים תמיד להיות רגועים שברכב היוקרה שלהם מותקנים החלפים המתאימים והאיכותיים ביותר.

קיימת חשיבות רבה לאיכות של חלקי החילוף המותקנים בדגמי הבנטלי השונים. במידה והחלפים אינם איכותיים, הם עלולים לפגוע בבטיחות הרכב, כמו גם במנוע שלו ובאופן בו הוא מתנייד על הכביש. הרצון לחסוך על חלקי חילוף איכותיים עלול לפגוע בבעל הרכב בטווח הרחוק. חשוב לזכור זאת בעת רכישה של רכב יוקרה כמו בנטלי.

לא תמיד. יש לבדוק כל מקרה לגופו. קיימים מודלים אחדים של בנטלי הדורשים חלפים נדירים.

  ALEF EXPRESS מייבאת את חלקי החילוף עבור דגמי הבנטלי מהספקים המובילים בתחום חלקי החילוף שלרוב ממוקמים באירופה. במידת הצורך, ניתן לייבא  גם את חלקי החילוף הנדרשים מכל ספק מורשה בכל רחבי העולם.